O marszczycielu… / Wrinkled cat

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Moze i ładny nie jest ale oczy ma piękne. Łysa i pomarszczona skóra ma swoje wady i zalety.

English version

Maybe and nice is not but the eyes are beautiful. Bald and wrinkled skin has its pros and cons.

22 uwagi do wpisu “O marszczycielu… / Wrinkled cat

  1. Jestem po prostu czuła na los zwierzaków. Bywałam wielokrotnie w schroniskach dla zwierząt i widziałam na własne oczy co te biedaki tam przeżywały. Bywałam też na wystawach, choć tylko dla psów i miałam wrażenie, że to jedynie ku uciesze ludzi, a nie zwierząt. Zaprzestałam więc chodzenia tam. Sama zaopiekowałam się dorosłym siedmioletnim kotem, którego byli właściciele chcieli oddać do schroniska. Wiem, jak kot przeżywał, bał się, żeby przyzwyczaić się do życia w nowym miejscu. Dzisiaj jest już rok u mnie. Dostaje dużo miłości od nas i to samo nam oddaje. Jest też wolny, wychodzi kiedy chce i wraca kiedy chce. Co ciekawe, jak byłam bardzo chora, nie opuszczał mnie na krok. Leżał przy mnie i wychodził tylko na chwilę, żeby coś zjeść i oczywiście załatwić potrzeby fizjologiczne. Kiedy wracałam do zdrowia, zaprzestał całodobowych dyżurów. Moja rodzina i ja byliśmy w szoku, że tak wyczuł, że ze mną dzieje się coś niedobrego. Dlatego to tak ważne, żeby zwierzaki żyły swoimi rytmem, swoim życiem, a ludzie, żeby nie zmieniali na siłę ich życia. Wystarczy spojrzeć na to tak, gdyby zwierzęta miały taką możliwość i zmuszały ludzi, żeby żyli taki jak one, to jakbyśmy się czuli?

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

