Przyłapany na … / Caught on

20170918_162326-01_1280x92520170918_162311-01_1280x114020170918_162303-01_1280x917

Tego jeszcze nie widziałem żeby na moich oczach jadł głowę owad owada. Nie wiem czy to po bitwie czy ataku ale to naprawdę interesujące zjawisko. Taki szybki konik dał sobie urwać głowę.

English version

I have not seen my insect eating insect before my eyes. I do not know if it’s after battle or attack but it’s really interesting. Such a fast horse gave him a headache.

21 uwag do wpisu “Przyłapany na … / Caught on

      1. eww– this is a sound we make, when something we see make our stomachs feel queasy…Nature– this is the law of life…things eat other things. we have to accept that. and sometimes, we find beauty in it.

        Polubione przez 1 osoba

    1. Oczywiście że dla mnie to nic nowego ze jedno zjada drugiego a bardziej mi tu chodziło kto kogo je i w jaki sposób gdzie konik polny jak wiemy skacze wiec chyba nie problem aby uciec. Jestem ciekaw czy odbyla się walka czy powód był jeszcze inny. Jesli nie ogladasz i nie lubisz filmuf przyrodniczych to rozumiem ze nie ma sie czym zachwycać ale jesli ogladasz przyrodę to jest to interesujace zjawisko.

      Polubienie

  1. Myślę, że nie mam problemu ze zrozumieniem co chciałaś pokazać. Wyraziłam po prostu swoje zdanie. Oglądanie, czy podglądanie przyrody nie jest niczym złym, wręcz odwrotnie. Natomiast w moim przekonaniu nie ma się czym zachwycać, jak jedna istota traci życie, żeby druga mogła przeżyć i nie ma to nic wspólnego z tym czy się lubi oglądać filmy przyrodnicze, czy nie. Oczywiście zdjęcie pokazuje samo życie. Natomiast byłam przekonana i mam nadzieję, że mogę nadal tkwić w przekonaniu, że ważne jest dla Ciebie, aby komentować tak jak się faktycznie czuje.

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

