Czas się zabawić / Time to have fun

DSC03771DSC03764DSC03774DSC03767

W ten weekend pogoda dopisała więc była okazją do zabawienia się na diabelskim młynie. I w taki to oto sposób wzbiłem się ponad ziemię.

English version

This weekend the weather was so good that it was an opportunity to have fun on the devil’s mill. And in this way I have soared above the ground.

20 uwag do wpisu “Czas się zabawić / Time to have fun

  1. Mam podobnie, jak niektórzy, takie diabelskie młyny to nie dla mnie. W dzieciństwie korzystałam z podobnych atrakcji, ale zawsze źle się kończyło. Wiadomo jak, więc nie będę opisywała. Jeśli Ty możesz korzystać to dobrze. Mam nadzieję, że super się bawiłeś?

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

