Dzień świstaka / Groundhog day

20170706_100133-01_1200x2133

Wpis z wczoraj(Entry from yesterday): http://www.365dniwobiektywielg.wordpress.com/2017/07/05/zaciagnelo-sie-na-niebie-taken-in-the-sky/

 

To samo miejsce, Ta sama godzina tylko nastepny dzień i inna pogoda. Tak zwany dzień świstaka. Serdeczne pozdrowienia dla moich czytelników a może i bardziej oglądający to co chcę przekazać w formie obrazu i delikatnej formie pisemnej.

English version

Same place, same time only the next day and other weather. So called groundhog day. Warm greetings to my readers, and maybe more to see what I want to convey in the form of a picture and a delicate written form.

20 uwag do wpisu “Dzień świstaka / Groundhog day

  1. Tradycyjne święto Świstaka … obchodzone jest w lutym….
    o ile mi wiadomo zimy już nie ma dawno ….wiosna była zielona i piękna a zaczęło się lato…. i jak na lato przystało dzień był słoneczny…. nie wiem czy wiesz?
    ale dzisiaj w Polsce był Prezydent USA… Donald Trump

    Podlizujesz się komuś czy po prostu ….. negujesz to co się dzieje w Polsce…
    Pozdrawiam słonecznie 🙂

    Polubione przez 1 osoba

      1. Dość specyficzna rewolta…
        co to znaczy ,że jesteś „Polakiem z Polski” ….? mieszkałeś w USA?

        Nie szukam poklasku mówię to co czuję…
        podlizywanie się to domena ludzi ,którzy chcą coś zyskać lub coś popsuć nie należę ani do jednych ani do drugich….
        rozumiem,że się nie podlizujesz…!!
        jednak jak widzę kpisz… dlaczego?
        i nie musisz tak emocjonalnie reagować skoro to prawda….

        Polubione przez 1 osoba

      2. Jesli nie rozumiesz co to znaczy być Polakiem z Polski to albo mi przykro albo muszę Ci wytłumaczyć.
        Robie to co robie a skoro ty widzisz to co chcesz zobaczyc(przeczytac) a nie ma uzasadnienia to widcznie jesteś emocjonalnie niestabilna. Przykro mi z tego powodu.

        Lubię to

  2. Oj Oj wyraźnie się zdenerwowałeś…a jednak nadal nie powiedziałeś mi dlaczego kpisz Sobie z dzisiejszego dnia?” i czy mieszkałeś w USA?
    „stabilność” a czy Ty wiesz co słowo to znaczy ?

    Polubione przez 1 osoba

    1. Zdenerwowałem? no nie żartuj. Czym?
      Cieszą mnie komentarze i dyskusja jaka by niebyła czy negatywna czy pozytywna mój blog jest otwarty na każdą osobę i jej punkt widzenia.
      Oczywiście że wiem co to stabilność po mojemu a jakie ty masz spojrzenie na to znaczenie słowa jestem ciekawy.

      Lubię to

      1. Stosujesz typową metodę uniku -nie odpowiadasz na zadawane pytania….
        powtórzę dlaczego kpisz Sobie z dzisiejszego dnia…? i czy mieszkałeś w USA?
        czy to takie trudne pytania dla Ciebie?

        „Oczywiście że wiem co to stabilność po mojemu”…
        drugi Twój wpis pokazuje ,że potrafisz panować nad emocjami…wcześniejszy nie….

        Polubione przez 1 osoba

      2. Co Ty taka nie wychowana? Zadajesz mi pytania na które nie mam chęci odpowiadać. A skoro widzisz że nie odpowiadam to nie dopytuj i to jeszcze z pretensjami. Ja Cię kultury nie będę uczył. Nie unikam 😀 odpowiadam na twoje komentarze.

        Lubię to

  3. …Przytakiwać, dawać gwiazdki i chwalić bez zbędnych pytań….
    taką adnotację należałoby umieścić na Twoim Blogu….

    To raczej Ty masz do mnie pretensje o to ,ze Ci pytania zadaje…
    a mówisz….
    „Cieszą mnie komentarze i dyskusja jaka by niebyła czy negatywna czy pozytywna mój blog jest otwarty na każdą osobę i jej punkt widzenia”….chyba kpisz….

    jak widzę nawet zwykłe pytania wywołują u Ciebie agresję….
    „……a to widocznie jesteś emocjonalnie niestabilna”
    „Co Ty taka nie wychowana?”
    „Ja Cię kultury nie będę uczył. ”
    Naprawdę….porażasz tą Swoją klasą i kulturą…. jestem pod wrażeniem ,że aż……

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

