Przystanek autobusowy z klimatem / Bus stop with climate

20170428_145321_HDR-01

Typowy Polski przystanek autobusowy poza miastem

English version

Typical Polish bus stop outside the city

18 uwag do wpisu “Przystanek autobusowy z klimatem / Bus stop with climate

      1. „Byt określa świadomość”…Zachowanie tamtejszych mieszkańców poniekąd zdeterminowane jest otaczającą ich rzeczywistością. Przecież bardzo wiele wiosek ma porządne wiaty o które dbają…

        Polubione przez 1 osoba

  1. W teledysku grupy The Dumplings- Nie gotujemy, jest taki klimatyczny autobus 🙂 Tak mi się skojarzyło … a z takim przystankiem mam miłe wspomnienia 🙂 Dobrej Niedzieli

    Polubione przez 1 osoba

  2. Agnieszka jestem ,miło mi 🙂 , no może kiedyś opiszę ..:) ..No i w końcu mamy Maj suuper bo uwielbiam 🙂 Samych dobrych dni , pozdrawiam 🙂

    Polubione przez 1 osoba

    1. Miło mi Agnieszko, szkoda że dopiero kiedyś opiszesz… (a z tego co mi wiadomo to nie prowadzisz bloga) O tak w końcu jest Maj dla mnie miesiąc jak każdy inny, dla ciebie również samych dobry dni w tym miesiącu życzę Pozdrawiam

      Polubienie

Skomentuj

