Między skałami/Between the rocks


O i tak sobie spędzam piąteczek między skałami, tu się wślizgnę tu się wdrapię tam poślizgne ale dobrze że nie spadłem.
English version
O and so I spent a Friday between the rocks, here slipped here must climb there but slipped well that it fell.

16 uwag do wpisu “Między skałami/Between the rocks

  1. Czy Liczyrzepa też? Znam tego ducha z dzieciństwa. Jak jeździłam z rodzicami do miejscowości Duszniki Zdrój, to udawaliśmy się w góry i tam była jaskinia. Były organizowane wieczorami takie imprezy przy ognisku, że ten Duch wychodził z pieczary podświetlany pochodniami. Wyglądało to niesamowicie. Ojej jak ja się wtedy Go bałam.

    Polubione przez 1 osoba

  2. Już nie, bo nie pamiętam jak wyglądał. Kiedyś pewna Pani powiedziała mi coś takiego: „rodzice straszą dzieci smokami, potworami i duchami i że ich należy się bać. To jest kłamstwo, bo tak naprawdę to najbardziej trzeba bać się ludzi”. Coś w tym jest, prawda?

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

