Posypanie głowy popiołem. /Sprinkle head with ashes

Dziś środa popielcowa, wiec pośpiesznie udałem się do kościoła posypać głowę popiołem.
Czyżby ten post zwiastował mój powrót na blog. Zobaczymy…

English version

Today, Ash Wednesday, so I hurriedly went to church sprinkle ashes.

Was this post preach my back on the blog. We’ll see …


37 uwag do wpisu “Posypanie głowy popiołem. /Sprinkle head with ashes

  1. Dobrze, że wróciłeś. Jak można było porzucić swojego bloga i wiernych czytelników, oglądaczy zdjęć i komentatorów? Nie ładnie. Teraz spraw się dobrze, napraw swój sprzęt i działaj, ku uciesze innym. Powodzenia

    Liked by 1 osoba

  2. Jakżeby inaczej. Podchodzę do Twojego powrotu oczywiście egoistycznie. Jak nie mam czasu wyjechać za miasto i podziwiać lasy, pola, łąki, to oglądam sobie Twoje zdjęcia. Oczywiście nie zastąpią kontaktu z naturą, ale zawsze są małym substytutem tego co Ty masz obok siebie, a ja niekoniecznie. Poza tym generalnie podobają mi się Twoje zdjęcia, ale i komentarze do nich.

    Liked by 1 osoba

Skomentuj

