Słońce w porze zachodu / Sun at sunset time.

20160609_205158 (Copy)20160609_205150 (Copy)20160609_205129 (Copy)20160609_205217 (Copy)

No i mamy zachód słońca pośród traw i zbóż.

(English version)

Well, we have the sunset amid grasses and cereals

27 uwag do wpisu “Słońce w porze zachodu / Sun at sunset time.

      1. No. Tak waliło mi w daszek na balkonie. Za to w czwartek nagrałam z potężnej wichury jaka przechodziła przez miasto ale niestety na wordpressie nie da się jej wstawić a szkoda. Bylo by na co popatrzeć 😦

        Liked by 1 osoba

      2. Okazało się że filmik się uchował ale nie wstawię go bo … nie umiem 😦 . Miałam kiedyś konto na yt ale nic tam nigdy nie wrzucałam , a teraz nie mam po prostu do tego głowy 😦

        Liked by 1 osoba

Skomentuj

