Czerwona woda / Red water

DSC07216 (Copy)DSC07222 (Copy)DSC07225 (Copy)DSC07226 (Copy)

Widok rdzawej wody na początku mnie przeraził ale z czasem doszedłem do wniosku że to z dużej zawartości żelaza. Te barwy zieleni i czerwieni fajnie kontrastują się.

(English version)
View of rust-colored water at the beginning frightened me but eventually I came to the conclusion that it is the high content of iron. The colors of green and red good contrast is.

22 uwagi do wpisu “Czerwona woda / Red water

  1. Na pierwszy rzut oka myślałam, że to światło tak pada i powoduje złudzenie rdzawego koloru. Zdecydowanie myliłam się po przyjrzeniu się zdjęciom. Pewnie skład chemiczny wody powoduje takie zabarwienie. Z chemii jestem słaba, więc na tym zakończę swój komentarz 🙂

    Liked by 1 osoba

Skomentuj

