Spotkałem go / I met him

DSC06485 (Copy)

Spotkałem tego dziwacznego psa na swojej drodze. tu zapewne nie widać ale on naprawdę wyglądał inaczej jak „standardowe” psy.

(English version)

I met this strange dog in its path. There probably will not be seen but he really looked different as „standard” dogs.

30 uwag do wpisu “Spotkałem go / I met him

  1. Standardowy pies? Dla mnie każdy jest wspaniały i zupełnie inny (nie chodzi o rasę). Na zdjęciu tenże „model” wygląda całkiem dobrze, może tylko te szeroko rozstawione przednie łapy:)

    Liked by 1 osoba

  2. Wygląda trochę jak atrapa psa – przypomina mi się jak kiedyś miałem kota, kot jak kot – zwierzę po prostu. Ale potrafił zastygać bez ruchu na dłuższy czas. Z reguły spędzał czas na telewizorze. Kiedyś przyszła do nas znajoma rodziny, kot się ruszył, a koleżanka mało nie dostała zawału. Myślała, że to figurka kota. Stąd moje skojarzenie 😉

    Liked by 1 osoba

      1. Mówię o „urodzie” nie o „czystości rasowej” 😛 Istoty rozumne nie powinny oceniać „po wyglądzie” bo to bardzo subiektywny i często krzywdzący osąd. Dla Ciebie pies jest „dziwny” dla mnie fajny, zawadiacki i sympatyczny, Z tym, że ja bardzo lubię psy, więc też nie jestem obiektywna

        Liked by 1 osoba

      2. Również lubię psy, Po wyglądzie nie oceniamy ale i TAK Oceniamy i niema potrzeby się zagłębiać w to. Pierwsze wrażenie wizualne jest było i będzie ważne. Pies jest dziwny w pozytywnym znaczeniu oczywiście. Nie wszystko dziwne jest beee..

        Lubię

      3. a mnie wydaje się to dość niebezpieczne. Jeśli oceniamy czyjś postępek jako głupi, zły, to nie możemy tego rozciagać na „całość” czyli uznać że cały człowiek jest np. głupi

        Liked by 1 osoba

  3. Jest taka zasada: nie oceniaj, bo będziesz Ty oceniany. Myślę jednak, że jeśli zrobi się wyłom od tej zasady to nic się nie stanie, pod warunkiem, że nikogo krzywdzić nie będziemy. Moim zdaniem pies nie jest specjalnie dziwny, ale to kwestia subiektywnych odczuć. Byłam ostatnio na wystawie psów, tam dopiero były dziwne psy, tzn. rasy 🙂

    Liked by 1 osoba

Skomentuj

