Ptasie pogaduszki / Bird chat

Dzisiaj przysłuchuje się ptasim rozmową a jest ich coraz wiecej i daje wam możliwość również posłuchać jak przerzucają słowami.

(English version)
Today, listening to the bird conversation and they are becoming more and gives you the ability to listen as well as pass on words.

image

image

53 uwagi do wpisu “Ptasie pogaduszki / Bird chat

      1. He he jak to fajnie zabrzmiało. Ale skoro prowadzimy blog czyli jesteśmy ogólnie dostępni. W moim przypadku to wygląda tak że jak korzystam z bloga to można się ze mną kontaktować odnośnie tego co tu robię. To jak w pracy wchodzę na bloga to jestem dostępny dla czytelników, wychodzę z bloga to jestem niedostępny 🙂

        Liked by 1 osoba

      2. Ja z natury rzadko krytykuję. Jak mam wypowiedzieć się negatywnie to wolę przemilczeć sprawe. Lubię żyć z ludźmi w zgodzie i jest mi samej przykro kiedy komuś przez przypadek zrobię przykrość. Stąd było moje pytanie.

        Liked by 1 osoba

      3. No no no . Z tym wpadaniem to muszę być ostrożna :-P. Nie planuje skorzystać z oferty pani premier i załapać się na dodatkowe 5 słówek :-D. Ale nie kus bo w końcu Cię gdzieś nawiedze 😛 😀

        Liked by 1 osoba

Skomentuj

