Królik czy zając? / Rabbit or hare?

image

Dziś kupiłem oto takie zwierzątko w czekoladzie. Nie czytałem co to tylko od po prostu kupiłem. Ale zastanawiam się czy to królik czy zając Wielkanocny? Ja nie mam pojęcia a jakie jest wasze zdanie?

(English version)
Today I bought here a pet in chocolate. I have not read what is only just bought. But I wonder if it’s a rabbit or a hare Easter? I do not know and what is your opinion?

26 uwag do wpisu “Królik czy zając? / Rabbit or hare?

      1. Jak się nie wierzy w takie czary mary to pewno nic nie daje. Są jednak ludzie którzy bez wróżb i horoskopów nie potrafią funkcjonować. Ja do nich nie należę. Czytam czasami co tam wymyślą i usmiecham sie pod nosem z tych przepowiedni 🙂

        Polubione przez 2 ludzi

Skomentuj

