Na rozstaju dróg / At the crossroads

image

Przemierzając okolice natrafiłem na takie fajne, rozchodzące się drogi a pośrodku dom (w tym przypadku to miejsce gdzie można coś zjeść napić i przespać).  Dwie drogi rozchodzące się jedną z nich wybierzemy ale ważne żeby było gdzie wracać. Pisząc ten post pomyślałem że mając problem która droge wybrać zerknijcie na ten blog WordPress:
http://prawastronakobiety.com

(English version)
Wandering around I came across this cool, diverging roads and in the middle of the house (in this case, is a place where you can eat drink and sleep). Two roads diverging choose one of them but it’s important to get back where he was. While writing this post, I thought that with the problem of which way to choose Take a look at this blog WordPress:
http://prawastronakobiety.com

30 uwag do wpisu “Na rozstaju dróg / At the crossroads

  1. No ja już też nie mam pojęcia , ja napisałam to w formie żartobliwej , używając 🙂 a Ty odp z ! w formie emocjonalnej raczej w stronę złośliwej – tak to odebrałam , muszę z tym żyć:) Blog mi się podoba , uważam ,że pomysł jest super.Wszystkiego Dobrego

    Liked by 1 osoba

  2. Niezależnie od tego, którą drogę wybierzemy każda będzie właściwa. Tylko jeśli są to drogi życiowe, czasami wymagają pewnych modyfikacji. Ważne jest, aby prowadziły do obranego celu. Dziękuję za polecenie mojego bloga.

    Liked by 1 osoba

  3. Jeśli nie krzywdzi się innych ludzi i nie krzywdzimy samego siebie to każda droga jest właściwa. Takie jest moje zdanie i tego się trzymam. Oczywiście nie musisz się ze mną zgadzać, bo każdy ma prawo do swojego zdania. Poleciłeś mojego bloga w odpowiednim poście, jak najbardziej. Bardzo mi się podoba to jak się dotrzymuje słowa. Szacunek.

    Liked by 1 osoba

      1. One of my best friends parents are from Poland and we hope to travel over there together in the next few years 🙂 Also, we have friends in Greece on Kos Island who are originally from Poland. They moved there six years ago and run our favourite restaurant! Simon and I got married in Kos last year and we got Gosia and Jarrek to host our wedding meal and reception 🙂 Gosia is a fantastic cook! She makes a lovely traditional Polish bread that we have with meals and at our reception we did the Polish tradition of eating it together with salt.

        Liked by 1 osoba

      2. I am very pleased that met Polish hospitality and friendship, and a kitchen and generally people with Polish and you felt the taste of our manners. I invite and encourage you to explore the beautiful cities and a unique nature. Regards

        Liked by 1 osoba

Skomentuj

