I znów na nartach / Again skiing

image

widok z przodu przed nartami / front view before skiing

image

image

widok z tyłu za nartami / view behind the skis

image

image

image

image

image

image

image

Ja tu o wiośnie w poprzednich wpisach na WordPress a wybrałem się na narty. I było całkiem fajnie cisza spokój zero wiatru, pełny relaks Ja i Matka Natura.

(English version)
I’m here about spring in previous entries on WordPress and I went skiing. And it was pretty cool calm serenity of zero wind, complete relaxation me and Mother Nature.

Jakże ważny jest czas w życiu / How important is the time in life

image

18 uwag do wpisu “I znów na nartach / Again skiing

      1. Wolę taką hierarchię ważności – góry , jeziora i lasy a na końcu morze .
        A zaproszenia nie odrzuciłam , tylko splot niefortunnych zdarzeń nie pozwolił mi z niego skorzystać 😀

        Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

