Ślady na śniegu / Footprints in the Snow

image

image

image

image

image

Od taki widok ze wzgórza.
(From the view from the hill)

image

Dzisiejszy spacer odbyłem po bardzo krętym szlaku prowadzącym na wzgórze “jagodna”. Zostawiłem swoje ślady głęboko w śniegu bo koleżanka z bloga będzie podążać za mną(od taki sposob jej na urlop) Ale idąc przed siebie spotkałem również inne ślady zapewne dzikiej zwierzyny. Ujecia wprost z LG G4.

(English version)
Today I took a walk along a winding trail leading up the hill „Jagodna”. I left their traces in deep snow because a colleague from the blog will follow me (from the way her holiday) But going ahead, I met other traces probably wildlife. Shots directly from the LG G4.

23 uwagi do wpisu “Ślady na śniegu / Footprints in the Snow

      1. Oczywiście że facet i sernik i nie tylko sernik bo obiady i kolacje obowiązkowo. Ja tu się staram aby Cię ugościć w miare dobrze a ty że może nie dojedziesz oj będzie mi przykro 😉 . Biorę się za rozdzielanie żółtek od białka….

        Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

