Spojrzenie na kościół / A look at church

20151106_140141-01 20151106_141836_HDR-01 20151106_144230

Kilka ujęć kościoła poza granicami naszego państwa.
Ujęcia z LG G4.

(English version)

A few shots of the church beyond the borders of our country.
Shots of LG G4.

24 uwagi do wpisu “Spojrzenie na kościół / A look at church

    1. Witaj (a jakie ty masz oczka bo nie wiem ) Ja obecnie jestem na wyjeździe szukam nowych wrażeń. Miło że o mnie pamiętasz. Mam nadzieję że z czasem u mnie się pojawią jakieś fotki 🙂 pozdrawiam i również o tobie myslę 🙂

      Lubię to

      1. Dziękuję, że się odezwałeś, już myślałam, że może moja choroba przeszła na Ciebie i dlatego się nie odzywasz. A moje oczka to są takie kocie które widzą nawet w nocy.
        A jak daleko wyjeżdżasz aby szukać nowych wrażeń czy Szczecin nie wystarczy ????

        Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

