Maliny / Raspberries

CAM01167 CAM01175
Co tu dużo pisać,
dziś wybrałem się na maliny żeby do sycić organizm witaminami z Maliny
A oto one tak wyglądają prosto z krzaka i w moim LG x2.

(English version)

What can I say,
Today I went for raspberries teeth to feed your body with vitamins with Raspberries
And here they just look straight from the bush and in my LG x2.

15 uwag do wpisu “Maliny / Raspberries

  1. I am smiling here my friend.. This morning I too went to my allotment garden and picked a lot of raspberries… They are very sweet and delicious 🙂 Yours look very good also 🙂

    Jestem tu mój przyjaciel uśmiechnięty .. Dziś rano też poszedłem do mojego przydziału ogrodzie i wziął dużo malin … Są bardzo słodkie i pyszne 🙂 Pozdrawiam wyglądają bardzo dobrze również 🙂

    Enjoy your weekend 🙂
    Sue

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

