Filharmonia „Zamek Lodowy” / Philharmonic „Ice Castle”

image

image

image

A oto jestem przed budynkiem a zarazem zdobywcą nagrody Europejskiej Nagrody Architektonicznej im.Miesa van der Rohe. Filharmonia robi wrażenie. Ujęcia z mojego LG x2. Nie mogłem pominąć rowież pomnika Anioła Wolności.

(English version)
And here I am in front of the building and at the same time winner of the European Prize for Architectural im.Miesa van der Rohe. Philharmonic impressive. Shots of my LG x2. I could not ignore the Angel of Liberty.

Opublikowano przez WordPress dla Androida

17 uwag do wpisu “Filharmonia „Zamek Lodowy” / Philharmonic „Ice Castle”

  1. Ja wiem że Tobie jest łatwiej wklejać piękne zdjęcia, ale zawsze brak jest opisów gdzie dane zdjęcie było robione, przecież nikt nie musi dowiadywać się z wpisów internautów, może moja uwaga jest zbyteczna, ale może zmusisz się i napiszesz zawsze gdzie to jest zrobione, przecież nikt nie zna całego świata 😛 😛

    Polubione przez 1 osoba

    1. Ciekawe spostrzeżenie ale jak zauważyłaś nigdy nie pisze gdzie, co i jak i robię to bo tak uważam za stosowne mój blog nie służy jako przewodnik a bardziej przedstawia to co ja widzę w danym miejscu w danym dniu, a jeśli ktoś jest zainteresowany danym miejscem to właśnie może np.spytać w komentarzach 🙂
      A co chciałaś wiedzieć ?

      Lubię to

Skomentuj

