Kolorowy blok / Color block

image

image

Zjeździłem trochę różnych miejsc
Ale tak pomalowanego budynku jeszcze nie spotkałem. Jeszcze lepszy efekt jak budynek oświetla blask słońca. Udostępniam wam dwa ujęcia wykonane moim LG x2. Czy na was takie malowanie budynku też zrobiło wrażenie?

(English version)
I traveled a little different sites
But just painted the building has not yet met. Even better results as the sunlight illuminates the building. You publish two shots made my LG x2. Is on you this painting of the building also made an impression?

Opublikowano przez WordPress dla Androida

52 uwagi do wpisu “Kolorowy blok / Color block

      1. Ciekawość to 1 stopnień do piekła,ale..chetnie zerkne na fotki. Myślę ze reszta czytelników rownież? Mam racje?

        Polubione przez 1 osoba

  1. Brakuje drzew ale widać że to niewykończony projekt. Wyobrażam sobie zielone drzewa i wytrzymam. Interesujący design jeśli chodzi o te duże malinowe prostokąty bo przypominają mi okna, których nie ma. Szkoda że nadal stawiają takie pudła 🙂

    Polubione przez 1 osoba

  2. kolorystycznie bardzo fajny , aczkolwiek , – zawsze jest aczkolwiek w starym budownictwie …Kurnik …Ożywić , ożywili ale co z tego jak wokoło beton 😉

    W ogóle jak to jest że non stop w innym miejscu …Jak tak można podróżować …Owszem moszna ale ..mhmm 🙂

    Polubione przez 1 osoba

    1. Ważne że ożywili i mi się to podoba bez względu czy kurnik czy nie A cóż to za wyczyn przemieszczać się z miejsca na miejsce ty będąc w swoim mieście zapewne też masz różne ciekawe miejsca zachęcam do foto relacji …

      Polubienie

      1. foto relacja , mhmm, za dużo ciekawych , tudzież intrygujących miejsc, sytuacji, zresztą nie chce mi się zabierać aparatu , a jedynie od czasu do czasu , nie mam potrzeby dzielenia się z innymi tym co widzę , co mogę zaobserwować …Są momenty takie które wole sobie przybliżyć w myślach aniżeli cyfrowo ująć w ramy… Foto relacje zostawiam innym 😉

        Wiem że budynek Tobie się podoba, gdyby było inaczej , inaczej podszedłbyś do tematu, tudzież zawarłbyś inne myśli, negatywne jak moje … 🙂

        Polubienie

Skomentuj

