Mój przysmak / My delicacy

image

Taka mała reklama. Ryżowa Szyszka uwielbiam, to jest to co mnie relaksuje jedząc. Od tak pstryknołem zdjęcie moim LG x2 żebyście zerkneli czym się zajadam dla przyjemności.

(English version)
Such a small advertising. I love rice cone, this is what relaxes me eating. So I took the picture from my LG x2 you to glance what you will get for your enjoyment.

Opublikowano przez WordPress dla Androida

37 uwag do wpisu “Mój przysmak / My delicacy

  1. Ja pamiętam z dzieciństwa taki ryż w formie sypkiej, pokrywany jadalnymi barwnikami, który to moja mama z lubością serwowała mi zamiast płatków śniadaniowych do mleka albo w zupie/ sałatce owocowej. 🙂

    Polubione przez 1 osoba

      1. To zależy co lubisz? Mogą być karmelki albo krówki. Ja robię z mrówek ciągutek i masła i ryż preparowany. Jak znajdę przepis to podeślę dokładne proporcje. Pamiętam tylko że z masłem to trzeba bardzo uważać. Jak dasz za dużo to wyjdą „mokre” i szyszka się rozmarze,a jak dasz za mało to się nie skleji. Ja robię tak że są idealnie chrupiące 😉

        Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

